Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~damianek015 | użytkownik

imię i nazwisko adresMysłowice - Wesoła zarejestrowany26.12.2008 @11:57:52 ostatnio na stronie24.05.2016 @11:37:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/maziem Gadu-Gadu9860055
digarty98 komentarze921 posty na forum14

komputer / sprzęt
Canon EOS 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jikan    26.04.2009 @00:34:10
dziękować !na ile głowa pozwoli
~fliper88    21.04.2009 @19:58:19
wszyscy o tym myslimy
~sorris0    21.04.2009 @19:35:12
dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam
~fliper88    19.04.2009 @23:00:06
dzieki kolego zapraszam pozniej jest cala sesja
~fliper88    19.04.2009 @22:58:23
kadr ma byc ciasny bo niestety po bokach auta staly i nie moze byc inaczej
~madzz    19.04.2009 @15:50:34
kadruje się zwykle ciasno :P
_______
change - yes we can - believe in
~Noname2009    17.04.2009 @15:31:37
dzięki
_______
Nie ma szkodliwej krytyki"

"Aby uniknąć krytyki - nic nie mów, nic nie rób, bądź nikim."

_____________________
zamiast dziękować oceń moje digarty
~MLesniewski    17.04.2009 @14:50:14
Dzięki za komentarz
_______
http://mlesniewski.digart.pl <---- Zapraszam
~NordBerd    15.04.2009 @22:55:41
Dzięki...
~IzabellaS    14.04.2009 @23:58:41
To też dobre podejście pozdrawiam i życzę kreatywności w tworzeniu
~jubi76    14.04.2009 @17:01:37
dzięki!pozdrawiam!
~zlabestia    14.04.2009 @16:59:36
zdziwiony, bo po raz pierwszy się w balii kąpał
~Artema    14.04.2009 @16:01:29
Dzięki..
~sebastianostan    14.04.2009 @11:33:00
dzięki
~eemk    14.04.2009 @01:27:28
dziękuje
~elfe    09.04.2009 @13:28:25
dzięki =]
_______
I am so tired,but I am still looking for this piece of paper which I left on street...

nie dziękuj : http://elfe.digart.pl/digarty/
~pinooki    09.04.2009 @12:02:42
dzieki i zapraszam oczywiscie do obejrzenia i oceny pozostalych moich prac pozdrawiam
_______
... Nie dziękuj za ocenę lub komentarz >> Odwdzięcz sie tym samym... >> Pozdrowienia dla wszystkich '' PROFESJONALISTOW '' , ktorzy nie wiedza co to zabawa fotografia i traktuja wszystko zbyt powaznie..
~Fidi89    08.04.2009 @13:11:57
Dziekuje bardzo
~alan666    07.04.2009 @15:13:52
taaa...plener przed domem
ale i tak było miło
pozdrawiam;D
~dominikaa    07.04.2009 @15:04:19
dziękuje!
_______
"Niewiele o tym wszystkim wiemy
A może tylko udajemy ?"
~newyorka    06.04.2009 @22:32:48
dlatego dałam link do imageshacka do większego pliku gdzie jakość jest lepsza.
_______
Walk peacefully on heavens streets, you're done your time in Hell..
~Raflo    06.04.2009 @22:14:03
thx
-XfuckingXangelX    06.04.2009 @17:35:41
dzięki pzdr
~nutstoyou    06.04.2009 @17:25:31
i pięknie zwiał
~puniver    04.04.2009 @22:15:14
dzieki hehe same podziekowania :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt